Annons
Sök telefonnummer
0855410005
Har du fått ett samtal från detta nummer?Här kan du läsa vad andra har att säga om detta telefonnummer och vem som har ringt.
Lägg gärna in en egen kommentar.
30 kommentarer
Enligt besökarna ringer
Svea Telecom, Okänd, Fredrik.Andersson@Sv
Svea telecom 2010-11-29
Svea Telecom 2010-11-29
Sandra jätte nöjd!!! 2010-11-29
Micka 2010-11-29
Micke 2010-11-29
Fredrik.Andersson@Sv 2010-11-29
Fredrik.Andersson@Sv 2010-11-29
Svea Telecom 2010-11-29
Svea Telecom 2010-11-26
Svea Telecom 2010-11-24
Svea Telecom 2010-11-24
08-55410005 2010-11-22
Okänd 2010-11-22
Svea telecom 2010-11-20
Svea Telecom 2010-11-18
drägg 2010-11-16
Svea... 2010-11-16
Svea Telecom 2010-11-16
Svea telecom 2010-11-16
Okänd 2010-11-02
Svea är så billigt f 2010-11-14
Svea Telecom - Din t 2010-11-14
Dem är bäst! 2010-11-14
Svea Telecom eller v 2010-11-12
Svea Telecom 2010-11-12
Informationsansvarig 2010-11-10
svea telecom 2010-11-10
Ingen ringde, de kap 2010-11-10
Informationsansvarig 2010-11-10
Svea telecom 2010-11-09
Svea Telecom, Okänd, Fredrik.Andersson@Sv
Hej jag har jobbat på svea telecom det är riktigt hårda med kvalite efter det muntliga avtalet som man gör med kunden måste man gå igenom alla avtalspunkter igen även om kunden säger att han förstår allt. De är jätte hårda med kvalite.
Uppringd av ST Otroligt nöjd. Först lät det hyfsat men efter att ha granskat hemsidan så fattade jag att det var sant köpte abonnemanget via hemsidan det var riktigt billigt alla deras kunder får 100 gratis minuter varje månad så länge de är kunder!
Älskar svea telecom jag ringer bara för 11 öre till min syster i london..!!!!! 11 öre till london och hela uk dygnet runt hela tiden inga kort inga prefix bara min vanliga hemtelefon.
Annons
Kvalite= innebär att kunden är till 100% innförstådd i köpet. Det är noll tolerans på svea teleom de sparkar direkt om man inte är jätte trevlig och korrekt mot de tänkta kunderna. Deras slogan är ju din trygghet,vår drivkraft
Hej jag har jobbat på svea telecom det är riktigt hårda med kvalite efter det muntliga avtalet som man gör med kunden måste man gå igenom alla avtalspunkter igen även om kunden säger att han förstår allt. De är jätte hårda med kvalite.
Hej!
Vi tillbakavisar denna kritik skarpt,då den är obefogad av nedan punkter framkommer svaren på edra frågor.
1)Svea köper material som är nixat så vi aldrig ringer människor som har nix skulle detta inträffa mot alla förmodan måste kunden uppmärksamma oss på detta I dessa få fall blir det inget köp då varje kund som får en faktura måste fullfölja ett långt juridiskt avtal som spelas in med kundens godkännande som underlag för köpet.
2) Vi har en sträng nöjd kund-garanti som alltid advokerar kundens belåtenhet och unika lösning, med andra ord vi vill inte att någon ska vara kund hos oss som inte vill detta.
3) Vi är bara lika stora som vår nöjdaste kund och kommer alltid att direkt ta bort de kunder som kan påvisa att ett fel inträffats helt Gratis!
Slutligen, vi har tusentals nöjda kunder och har ni råd eller rön tips eller tricks tveka inte på att höra av er till reklamationsansvarig Fredrik.Andersson@Sveatelecom.se
Svea Telecom - Din trygghet,Vår drivkraft
Vi tillbakavisar denna kritik skarpt,då den är obefogad av nedan punkter framkommer svaren på edra frågor.
1)Svea köper material som är nixat så vi aldrig ringer människor som har nix skulle detta inträffa mot alla förmodan måste kunden uppmärksamma oss på detta I dessa få fall blir det inget köp då varje kund som får en faktura måste fullfölja ett långt juridiskt avtal som spelas in med kundens godkännande som underlag för köpet.
2) Vi har en sträng nöjd kund-garanti som alltid advokerar kundens belåtenhet och unika lösning, med andra ord vi vill inte att någon ska vara kund hos oss som inte vill detta.
3) Vi är bara lika stora som vår nöjdaste kund och kommer alltid att direkt ta bort de kunder som kan påvisa att ett fel inträffats helt Gratis!
Slutligen, vi har tusentals nöjda kunder och har ni råd eller rön tips eller tricks tveka inte på att höra av er till reklamationsansvarig Fredrik.Andersson@Sveatelecom.se
Svea Telecom - Din trygghet,Vår drivkraft
Informationsansvarig Svea: John Ericsson
Hej!
Vi tillbakavisar denna kritik skarpt,då den är obefogad av nedan punkter framkommer svaren på edra frågor.
1)Svea köper material som är nixat så vi aldrig ringer människor som har nix skulle detta inträffa mot alla förmodan måste kunden uppmärksamma oss på detta I dessa få fall blir det inget köp då varje kund som får en faktura måste fullfölja ett långt juridiskt avtal som spelas in med kundens godkännande som underlag för köpet.
2) Vi har en sträng nöjd kund-garanti som alltid advokerar kundens belåtenhet och unika lösning, med andra ord vi vill inte att någon ska vara kund hos oss som inte vill detta.
3) Vi är bara lika stora som vår nöjdaste kund och kommer alltid att direkt ta bort de kunder som kan påvisa att ett fel inträffats helt Gratis!
Slutligen, vi har tusentals nöjda kunder och har ni råd eller rön tips eller tricks tveka inte på att höra av er till reklamationsansvarig Fredrik.Andersson@Sveatelecom.se
Svea Telecom - Din trygghet,Vår drivkraft
Hej!
Vi tillbakavisar denna kritik skarpt,då den är obefogad av nedan punkter framkommer svaren på edra frågor.
1)Svea köper material som är nixat så vi aldrig ringer människor som har nix skulle detta inträffa mot alla förmodan måste kunden uppmärksamma oss på detta I dessa få fall blir det inget köp då varje kund som får en faktura måste fullfölja ett långt juridiskt avtal som spelas in med kundens godkännande som underlag för köpet.
2) Vi har en sträng nöjd kund-garanti som alltid advokerar kundens belåtenhet och unika lösning, med andra ord vi vill inte att någon ska vara kund hos oss som inte vill detta.
3) Vi är bara lika stora som vår nöjdaste kund och kommer alltid att direkt ta bort de kunder som kan påvisa att ett fel inträffats helt Gratis!
Slutligen, vi har tusentals nöjda kunder och har ni råd eller rön tips eller tricks tveka inte på att höra av er till reklamationsansvarig Fredrik.Andersson@Sveatelecom.se
Svea Telecom - Din trygghet,Vår drivkraft
Jag har jobbat där och det är det mest oseriösaste förtaget någonsin, dom garanterade oss en lön på 8000 oavsett hur mycket vi sålde eftersom vi har provition. och jag jobbade där en månad men slutade gå dit för dom var så oseriösa och nu när jag skulle få min lön fick jag endast 500 kr för en hel månad? dom är riktiga skojare och jag kommer gå vidare med detta så hoppas verkligen ingen köper av dom någonsin.
Ringde fast jag är med i NIX registret
Förtjusande trevlig säljare hos ett oseriöst företag.Har NIX sedan många år. Nobben direkt!
Uppringd av ST trots Nix. Först lät det hyfsat men efter att begärt ett papper på utlovade tjänster och priser ville han inte skicka det. Då avböjde jag under en inspelning alla erbjudanden.
Svarade inte, jag vill inte ha med dom att göra.
Blev uppringd av föräljare som låter som en auktionsutropare och talar att han skall sänka våra kostnader för fast telefoni. Ber att få avtalet och priser skickat till oss via mail. Då lägger försäljaren direkt på luren utan kommentar Oförskämt är det minsta man kan säga. Vi har dessutom nix-telefon.
Har nix! sammarbete med telia?seniorrabbatt?jag hoppas telia tar efter detta jag avslutade samtalet när säljaren frågade om personnummer!!!
Jag har nixat mitt nr. Fattade inte först vad saken gällde, trodde det var "mitt telefonbolag". Jag gick med på att dom fick skicka papper till mig (inspelat). Fick det, med datum 2010-10-11. Men ringde 2010-10-15 och ångrade det hela. Den 15:e november, i måndags fick jag en faktura från företaget. Hur kan det vara möjligt?!! Har nu mejlat 2 ggr till kundtjänst men inte fått svar. Ska ringa i morgon, fredag. och nästa vecka förfaller fakturan till betalning! Vilket sätt att hantera "eventuella kunder".
vilka jävla drägg. dra dit pepparn växer.
Tycks vara ett ytterst oseriöst företag. Hemsidan luktar billigt hemmabygge, företagets "Informationsansvarige" skriver krystat och har svårt att uttrycka sig, och bolaget har ännu inte presenterat ett färdigt bokslut. Befattningshavarna har dessutom poster i andra, nystartade och till synes oseriösa, callcenterföretag.
Varning för ett oseriöst företag som siktat i sig på att lura äldre människor! Katastrofal kundservice med oförskämda medarbetare. Skickar räkning även om man sagt upp avtal inom ångertiden. Nej fy fanken - passar er för dessa!
Varna alla för detta kriminella företag.Hur länge kan detta fortgå?
Svea Telecom är bäst man får 100 gratis minuter varje månad så länge man är kund, abonnemanget kostar bara 109 kr i månaden och om du får en brytavgift från din gamla operatör står dem för denna kostnad! Det gjorde inte min gamla operatör Telia de hotade med straff bara, jag min man och våra barn stormtrivs på Svea! Sedan ringer jag bara för 11 öre till min syster i london dygnet runt!
Informationsansvarig Svea: John Ericsson
Hej!
Vi tillbakavisar denna kritik skarpt,då den är obefogad av nedan punkter framkommer svaren på edra frågor.
1)Svea köper material som är nixat så vi aldrig ringer människor som har nix skulle detta inträffa mot alla förmodan måste kunden uppmärksamma oss på detta I dessa få fall blir det inget köp då varje kund som får en faktura måste fullfölja ett långt juridiskt avtal som spelas in med kundens godkännande som underlag för köpet.
2) Vi har en sträng nöjd kund-garanti som alltid advokerar kundens belåtenhet och unika lösning, med andra ord vi vill inte att någon ska vara kund hos oss som inte vill detta.
3) Vi är bara lika stora som vår nöjdaste kund och kommer alltid att direkt ta bort de kunder som kan påvisa att ett fel inträffats helt Gratis!
Slutligen, vi har tusentals nöjda kunder och har ni råd eller rön tips eller tricks tveka inte på att höra av er till vår reklamationsansvarig Fredrik.Andersson@Sveatelecom.se
Svea Telecom - Din trygghet,Vår drivkraft!
Hej!
Vi tillbakavisar denna kritik skarpt,då den är obefogad av nedan punkter framkommer svaren på edra frågor.
1)Svea köper material som är nixat så vi aldrig ringer människor som har nix skulle detta inträffa mot alla förmodan måste kunden uppmärksamma oss på detta I dessa få fall blir det inget köp då varje kund som får en faktura måste fullfölja ett långt juridiskt avtal som spelas in med kundens godkännande som underlag för köpet.
2) Vi har en sträng nöjd kund-garanti som alltid advokerar kundens belåtenhet och unika lösning, med andra ord vi vill inte att någon ska vara kund hos oss som inte vill detta.
3) Vi är bara lika stora som vår nöjdaste kund och kommer alltid att direkt ta bort de kunder som kan påvisa att ett fel inträffats helt Gratis!
Slutligen, vi har tusentals nöjda kunder och har ni råd eller rön tips eller tricks tveka inte på att höra av er till vår reklamationsansvarig Fredrik.Andersson@Sveatelecom.se
Svea Telecom - Din trygghet,Vår drivkraft!
Riktigt bra service. det var en väldigt trevlig säljare som ringde upp mig för ett par månader sedan, jag tog abonemanget och stormtrivs allt blev jätte billigt och sparar mycket pengar på det hela förstår inte vad folk snackar för skit på denna sida??
Jag var inte hemma när firman ringde. Jag såg numret på nummervisaren och kände inte igen det. Jag gick in på min favoritsida (denna sida)och såg alla som skrivit om firman med detta nummer. Hoppas bara att jag tänker mig för när jag blir uppringd nästa gång och låter bli att svara. Även jag har nix men det verkar som om de struntar i det.
Blev uppringd av säljare från Svea Telecom, trots att jag har Nix telefon. Ville sälja telefonabonnemang som uppgavs vara billigare än mitt nuvarande hos Telia. Tackade nej till erbjudandet, varpå samtalet avslutades. Kollade sedan på nätet om Svea Telecom och fann, att de var representerade med negativa kommentarer och även kritiska tidningsartiklar. Märkligt att de ringer till mig som har Nix telefon? Är inte det ett lagbrott, formellt sett?
Informationsansvarig Svea: John Ericsson
Hej!
Vi tillbakavisar denna kritik skarpt,då den är obefogad av nedan punkter framkommer svaren på edra frågor.
1)Svea köper material som är nixat så vi aldrig ringer människor som har nix skulle detta inträffa mot alla förmodan måste kunden uppmärksamma oss på detta I dessa få fall blir det inget köp då varje kund som får en faktura måste fullfölja ett långt juridiskt avtal som spelas in med kundens godkännande som underlag för köpet.
2) Vi har en sträng nöjd kund-garanti som alltid advokerar kundens belåtenhet och unika lösning, med andra ord vi vill inte att någon ska vara kund hos oss som inte vill detta.
3) Vi är bara lika stora som vår nöjdaste kund och kommer alltid att direkt ta bort de kunder som kan påvisa att ett fel inträffats helt Gratis!
Slutligen, vi har tusentals nöjda kunder och har ni råd eller rön tips eller tricks tveka inte på att höra av er till vår reklamationsansvarig Fredrik.Andersson@Sveatelecom.se
Svea Telecom - Din trygghet,Vår drivkraft!
Hej!
Vi tillbakavisar denna kritik skarpt,då den är obefogad av nedan punkter framkommer svaren på edra frågor.
1)Svea köper material som är nixat så vi aldrig ringer människor som har nix skulle detta inträffa mot alla förmodan måste kunden uppmärksamma oss på detta I dessa få fall blir det inget köp då varje kund som får en faktura måste fullfölja ett långt juridiskt avtal som spelas in med kundens godkännande som underlag för köpet.
2) Vi har en sträng nöjd kund-garanti som alltid advokerar kundens belåtenhet och unika lösning, med andra ord vi vill inte att någon ska vara kund hos oss som inte vill detta.
3) Vi är bara lika stora som vår nöjdaste kund och kommer alltid att direkt ta bort de kunder som kan påvisa att ett fel inträffats helt Gratis!
Slutligen, vi har tusentals nöjda kunder och har ni råd eller rön tips eller tricks tveka inte på att höra av er till vår reklamationsansvarig Fredrik.Andersson@Sveatelecom.se
Svea Telecom - Din trygghet,Vår drivkraft!
Riktigt bra service. det var en väldigt trevlig säljare som ringde upp mig för ett par månader sedan, jag tog abonemanget och stormtrivs allt blev jätte billigt och sparar mycket pengar på det hela förstår inte vad folk snackar för skit på denna sida??
Detta skitföretag har bedrägligt blåst min svärmor. Kapade helt fräckt hennes teliaabonnemang, skickade en faktura på övergången (660 kr) som hon dessvärre betalade då fakturan hade extremt kort förfallotid och väl uttalat hot om straffavgift vid försening. Är övertygad om att detta bolag helt syniskt utnyttjar äldre människors rädsla att hamna hos inkasso. Enligt Svärmor har ingen säljare ringt henne heller. Vi har nu försökt i 10 dagar att kontakta detta företag via epost till deras kundtjänst men det är bara ett stort svart hål. Ingen som helst reaktion. Jag har sagt upp avtalet via email men vad hjälper det mot ett bolag som beter sig så här?
Jag tycker de beter sig kriminellt.
Och, om ens något av det informationsansvarige John Ericsson påstår på denna sida var sant så skulle de väl snabbt som ögat svara sina kunder?
Jag tycker de beter sig kriminellt.
Och, om ens något av det informationsansvarige John Ericsson påstår på denna sida var sant så skulle de väl snabbt som ögat svara sina kunder?
Informationsansvarig Svea: John Ericsson
Hej!
Vi tillbakavisar denna kritik skarpt,då den är obefogad av nedan punkter framkommer svaren på edra frågor.
1)Svea köper material som är nixat så vi aldrig ringer människor som har nix skulle detta inträffa mot alla förmodan måste kunden uppmärksamma oss på detta I dessa få fall blir det inget köp då varje kund som får en faktura måste fullfölja ett långt juridiskt avtal som spelas in med kundens godkännande som underlag för köpet.
2) Vi har en sträng nöjd kund-garanti som alltid advokerar kundens belåtenhet och unika lösning, med andra ord vi vill inte att någon ska vara kund hos oss som inte vill detta.
3) Vi är bara lika stora som vår nöjdaste kund och kommer alltid att direkt ta bort de kunder som kan påvisa att ett fel inträffats helt Gratis!
Slutligen, vi har tusentals nöjda kunder och har ni råd eller rön tips eller tricks tveka inte på att höra av er till vår reklamationsansvarig Fredrik.Andersson@Sveatelecom.se
Svea Telecom - Din trygghet,Vår drivkraft!
Hej!
Vi tillbakavisar denna kritik skarpt,då den är obefogad av nedan punkter framkommer svaren på edra frågor.
1)Svea köper material som är nixat så vi aldrig ringer människor som har nix skulle detta inträffa mot alla förmodan måste kunden uppmärksamma oss på detta I dessa få fall blir det inget köp då varje kund som får en faktura måste fullfölja ett långt juridiskt avtal som spelas in med kundens godkännande som underlag för köpet.
2) Vi har en sträng nöjd kund-garanti som alltid advokerar kundens belåtenhet och unika lösning, med andra ord vi vill inte att någon ska vara kund hos oss som inte vill detta.
3) Vi är bara lika stora som vår nöjdaste kund och kommer alltid att direkt ta bort de kunder som kan påvisa att ett fel inträffats helt Gratis!
Slutligen, vi har tusentals nöjda kunder och har ni råd eller rön tips eller tricks tveka inte på att höra av er till vår reklamationsansvarig Fredrik.Andersson@Sveatelecom.se
Svea Telecom - Din trygghet,Vår drivkraft!
Påstridig försäljare som felaktigt påstår sig samarbeta med Telia. Ger sig inte trots att jag avböjer.