Annons
Sök telefonnummer
0851758290
Har du fått ett samtal från detta nummer?Här kan du läsa vad andra har att säga om detta telefonnummer och vem som har ringt.
Lägg gärna in en egen kommentar.
29 kommentarer
Enligt besökarna ringer
Okänd, SEB, Länsförsäkringar
Bright 2018-07-20
Okänd 2018-06-26
Okänd 2018-06-25
Okänd 2018-06-13
Okänd 2018-05-29
Okänd 2018-05-21
Okänd 2018-04-09
Okänd 2018-03-28
Okänd 2018-03-28
Okänd 2018-03-07
Okänd 2018-03-01
Okänd 2018-02-20
Okänd 2018-02-20
Okänd 2018-02-20
Okänd 2018-02-19
Utvärdering av samtal från Kom 2018-02-12
Afa försäkring 2018-01-25
Okänd 2018-01-10
0 2018-01-02
Okänd 2017-12-27
Okänd 2017-12-27
Länsförsäkringar 2017-12-23
SPP 2017-12-19
Okänd 2017-11-23
Okänd 2017-11-09
kundenkät lf 2017-11-07
Okänd 2017-10-09
Callcenter 2017-09-13
Kundundersökning 2017-09-11
Okänd, SEB, Länsförsäkringar
Kunduppföljning efter samtal MED en kommun
automatisk kundundersökning. Irriterande
Annons
Kvalitetsuppföljning efter samtal till Eskilstuna kommun
Efter att ha pratat med Eurocards kundservice fick jag detta samtal för att betygsätta dem. Tog typ 2 min.
/Matte
/Matte
SEB kvalitetsutvärdering robotsamtal
Automatisk kundundersökning
Mycket vänligt bemötande och trevligt telefonsamtal!
Mycket vänligt och trevligt bemötande och telefonsamtal!
Automatiserad kundundersökningsföretag (Okänt vilka) som lejer ut sig till större företag så som Länsförsäkringar, Riksbyggen etc. Ignorerar du samtal ringer de igen. Svara och lägg på så slutar de.
Inget farligt nummer, men det är fortfarande jobbigt att som kund exploateras då sån kunddata kostar stora pengar att samla in på andra håll.
Inget farligt nummer, men det är fortfarande jobbigt att som kund exploateras då sån kunddata kostar stora pengar att samla in på andra håll.
Jag visste att drm skulle höra av sig efter mitt samtal med dem. Ok.
Kundundersökning från argia
De presentera inte ens man vet inte viket företag gäller som vill ha detta information
Har inte ringt några av försäkringsbolagen som nämns. Ringer oftast från detta nr t mig.
Ringt 3 ggr idag.
Man informeras när man ringer länsförsäkringar att man kan bli uppringd för att bedöma den hjälp man fick.
Automatisk telefonuppringare. Irriterande.
Numret ringer efter att man har pratat med ett försäkringsbolag om något. När man ringer dit så berättar en telefonröst att man kan bli uppringd efter sitt samtal i kundundersökningsärende. Men man väljer själv om man vill svara eller inte.
Har blivit uppringd från detta nr. I vilket ärende gäller telefonsamtalet?
Jag vill inte beställa något!!!!
Jag vill inte beställa något!!!!
Kundundersökning