Missatsamtal.se
Annons

Sök telefonnummer

0756600123

Har du fått ett samtal från detta nummer?
Här kan du läsa vad andra har att säga om detta telefonnummer och vem som har ringt.
Lägg gärna in en egen kommentar.

23 kommentarer

Enligt besökarna ringer
Okänd, Svea Telecom, Svea Telecom Ab
Svea Telecom 2013-02-10
Svea Telecom och Sveanordic Telecom har nästan samma telefonnummer, fattas en 5;a bara. Akta er gott folk, det kan bli dyrt för er att ha samröre med dom. Kolla på allabolag.se.
Sveanordic Telecom AB 2013-02-09
Sveanordic Telecom AB har tydligen samma styrelse som Sweden2 Telemarketing Limited. Lika svåra att få tag på. Verkar som dom bara ringer gamla och sjuka på kvällstid.
Okänd 2013-02-09
Net at Once Sweden AB samarbetar tydligen med Sveanordic Telecom och är tydligen lika svåra att få tag på. Akta er för dessa, det kan bli dyrt för er..
Annons

Sveanordic Telecom 2013-02-08
Pass upp, dom kan uppge sig jobba för Telia. Sedan lurar dom på dig ett svindyrt abonnemang. Kostar skjortan.
Okänd 2013-02-08
Om ni har problem med Sveanordic Telecom så polisanmäl dom, ring eller maila även PayEx som har hand om deras fakturor. PayEx är hjälpsamma.
Okänd 2013-02-08
Det finns bara en sak att göra mot sådana här företag, POLISANMÄL dom.

Sveanordic Telecom A 2013-02-08
Ragatter som ringer trots att man fått mail om att allt är avslutat. Ringer man deras nummer så existerar det inte, går inte att få tag på. Lurar gamlingar att byta abonemang som är svindyrt.

TM 2012-12-18
God Jul alla TMare trots allt !

Okänd 2012-12-18
Den/det som ringer verkar inte seriös!

Har ringt i 1 timme nu, varje gång jag svarar är det helt tyst. Jag lägger på luren sen ringer det inom 5 minuter igen.

Okänd 2012-01-11
Hej, Olle Hulting här! Vad jag förstår nu, vid detta datum, så har rätt så många av er andra privatpersoner blivit uppskrämda av dessa försäljare, att inte göra flera inlägg på denna webbsida. Men jag säger då som så: Strunta i vad dom tycker, och vad inte feg att göra flera inlägg här på sajten. Plus, att ni kan kontakta polisen för information om denna webbsida.

Okänd 2011-12-23
Ta och kyss mig långsamt, nu är måttet rågat! Att man inte kan få ett svar till detta datum, då är det något skumt över hela skräpet. För det är nu: 2011-12-23, och inget har skett till detta datum, så jag tager INGA risker för för detta upplägg. Med barska hälsningar: Olle Hulting.

Okänd 2011-12-19
Nu börjar det att osa fult här, John Ericsson. För nu börjar tryta med tiden, och kom inte och skriv att jag har informerat om stoppdatumet här. Stoppdatumet kan inte ändras, för det är obönhörligen: 2011-12-21. Jag har satt detta datum, och det är bestämt för gott. Tack på förhand: Olle Hulting.
Okänd 2011-12-17
Till den informationsansvarige John Ericsson på Svea Telecom: Nu vill jag ha svar på mina tre frågor som jag ställde: 2011-11-21. Svaren skall finnas här senast: 2011-12-21, och inte senare än detta datum! Så kom och säg inget annat att jag informerade dig om stopp-datumet, OKEJ!

Okänd 2011-11-21
Nå, informationsansvarige John Ericsson på Svea Telecom, hur går det med svaren på mina frågor? Jag ställde mina frågor för ett par dagar sedan, men det tycks att du har gått "upp i rök" din drummel? Jag och många andra väntar på svar från dig, så försök inte med några dumheter här nu. Eller skall man ringa upp dig, och trakassera upp dig för att få ett svar, eller hur i h-e skall du ha det VA?

Okänd 2011-11-16
Det slog mig idag, att det måste ställas ett par frågor då till: Informationsansvarige John Ericsson på Svea Telecom AB! Fråga 1: Vad tager ni för ansvar egentligen, när ni ringer till privatpersoner, och den säger då att man ej vill ha något med er att göra? Fråga 2: Hur skall man kunna då nå reklamationsansvarige Fredrik Andersson på telefon när man ej har någon e-mail adress? Fråga 3: Vad tar ni för egentligen för ansvar, när ni då stänger ned en privatpersons fasta telefonlinje utan att den har då givit sitt tillstånd? Jag hoppas att ni kan ge ett bra svar på dessa enkla frågor! Själv tänker jag ej uppge mitt riktiga namn, utan ger mitt specialnamn som är: "Olle Hulting".

Okänd 2011-11-15
Jag vill ha ett bra svar från er inom en kort tid, och utan några dumma kommentarer på mitt föregående inlägg, OKEJ! Och om man säger att man har NIX, så borde det väl respekteras till 100 procent, och undvik några dumma ord vid svar i detta fall! För jag försvarar de andra person som har också gjort sina inlägg om ert företag på denna webbsida!

Okänd 2011-11-15
Till information ansvarige John Ericsson på Svea Telecom! Som privatperson, så tycker jag att er klagomål på de privatpersoner är ej på något sätt, tyvärr hållbart. Utan det som har skrivits av privatpersoner, ser ut som så då i mina ögon, att det är mer hållbart, än era ord. Och då menar jag som har sett flera klagomål, då från flera av eran telefonnummer, är då i detta fall rent befogade. Och om den person som ni ringer upp, vill ej ha något med er att göra, så borde det väl respekteras till 100 procent, utan att de privatpersoner behöver känna sig helt "överkörda" av era arbetares samtal. När en privatperson får ett samtal från försäljare, och säger nej, så är det klart och tydligt ett nej, och sådana ord bör väl gälla för höga h-e till 100 procent!
Svea Telecom 2010-12-02
Informationsansvarig Svea: John Ericsson

Hej!
Vi tillbakavisar denna kritik skarpt,då den är obefogad av nedan punkter framkommer svaren på edra frågor.

1)Svea köper material som är nixat så vi aldrig ringer människor som har nix skulle detta inträffa mot alla förmodan måste kunden uppmärksamma oss på detta I dessa få fall blir det inget köp då varje kund som får en faktura måste fullfölja ett långt juridiskt avtal som spelas in med kundens godkännande som underlag för köpet.

2) Vi har en sträng nöjd kund-garanti som alltid advokerar kundens belåtenhet och unika lösning, med andra ord vi vill inte att någon ska vara kund hos oss som inte vill detta.

3) Vi är bara lika stora som vår nöjdaste kund och kommer alltid att direkt ta bort de kunder som kan påvisa att ett fel inträffats helt Gratis!
Slutligen, vi har tusentals nöjda kunder och har ni råd eller rön tips eller tricks tveka inte på att höra av er till reklamationsansvarig Fredrik.Andersson@Sveatelecom.se

Svea Telecom - Din trygghet,Vår drivkraft

Svea Telecom 2010-12-02
Uppringd av ST Otroligt nöjd. Först lät det hyfsat men efter att ha granskat hemsidan så fattade jag att det var sant köpte abonnemanget via hemsidan det var riktigt billigt alla deras kunder får 100 gratis minuter varje månad så länge de är kunder!

Svea Telecom 2010-11-30

Scanova 2010-11-24
Försökte lura på mig ett telefonabonnemang.
Försäljaren blev aggressiv och otrevlig i slutet av samtalet.Kändes mycket obehagligt!
Är med i NIX,ändå ringer de.

Svea Telecom Ab 2010-11-04
Blev pålurad telefonabonnemang via telefon i September. Ångerrätten dribblades bort av företaget så att det inte gick att att avsluta.Se upp!

Svea Telecom Ab 2010-10-25
Helt kriminellt företagMin fasta telefon stängdes av i går.De är omöjliga att nå på tel.Hjälp!!

Lägg in samtal från 0756600123




Annons
Creeper