Annons
Sök telefonnummer
0333231030
Har du fått ett samtal från detta nummer?Här kan du läsa vad andra har att säga om detta telefonnummer och vem som har ringt.
Lägg gärna in en egen kommentar.
30 kommentarer
Enligt besökarna ringer
Okänd, Provea, Volvo Collection
Tono (Provea) 2013-05-10
Okänd 2013-05-01
Provea 2013-05-01
Okänd 2013-04-11
Tono 2013-04-08
Okänd 2013-03-30
Okänd 2013-03-13
Okänd 2013-03-13
Okänd 2013-03-13
Okänd 2013-03-12
Okänd 2013-03-12
Okänd 2013-03-06
Okänd 2013-02-25
TM 2013-02-23
säljare 2013-02-22
Okänd 2013-02-20
Okänd 2013-02-15
Okänd 2013-01-25
TM 2013-01-25
033231030 2013-01-25
Okänd 2013-01-22
Okänd0333231030 2013-01-22
Okänd 2013-01-15
Okänd 2013-01-15
Okänd 2013-01-11
Okänd 2013-01-08
Okänd 2013-01-08
Okänd 2012-12-27
Okänd 2012-12-17
Okänd 2012-12-16
Okänd, Provea, Volvo Collection
Vänlig säljare
Någon? Ringer mej hela tiden från detta nummer. Telefonförsäljare är tydligen svåra att bli av med, finns även andra men då ber jag om att bli raderad från deras "lista" vilket resulterat i endast något samtal i månaden. Tyvärr verkar det inte gälla 0333231030!
Nu har dom ringt på mobilen också! Det är ju olagligt
Dom borde anmälas!
Dom borde anmälas!
Annons
Hej vem är de som ringer på kvällarna,när de sägs att ingen av er jobbar då??..
Som tidigare enl en del med samma problem,är man ej sugen eller intresserad eller svarar,då är de ju ingen ide o göra terror av det..
Som tidigare enl en del med samma problem,är man ej sugen eller intresserad eller svarar,då är de ju ingen ide o göra terror av det..
Har ringt mig många ggr. Bra kalsonger förvisso, men jag vill nog kontakta dem när jag behöver nya så deras påringningar skapar bara irritation. Jag sparade deras telefonnummer som "ny kontakt" i mobilen och sedan markerade "samtal direkt till brevlådan", så nu "slipper" jag dessa ringningar och skönt är det. www.tono.com och deras
kundsupport: kundtjanst@provea.ch
Maila dem och säg att ni vill ha ett par gratis som plåster på såren, så kanske de upphör ;-)
kundsupport: kundtjanst@provea.ch
Maila dem och säg att ni vill ha ett par gratis som plåster på såren, så kanske de upphör ;-)
Hej jag vet vem som ringer Tono och erbjuder Kalsonger och strumpor. Ni får först både strumpor och kalsonger , även om ni talat om för dem ni ska bara ha en produkt . Sen kommer både produkter som ni ska betala. Ska ni sedan gå ur ska ni ringa ett betal nummer som kostar över 9:10 kr/ i minuten gör inte som jag ni blir aldrig av dem. Idioten!!!!
2-4 ggr i veckan? Var glad för det, till mig ringer dom 2-4 ggr/dag.
Herre gud vad dom ringer 2-4 ggr iveckan
Någon som polisanmält detta nummer? Börjar bli satans trött på det.
Kollade upp detta nummer eftersom jag inte kunde svara och såg då säljarens inlägg. Jag ber om ursäkt men hoppas att du kan uttrycka dig bättre muntligt än i text för det var väldigt svårt att läsa vad du hade skrivit.
I övrigt av det jag kunde få ut av det du skrev så tror jag inte att någon klandrar verken försäljare eller andra som gör vad de kan för att försörja sig själva men tyvärr är det ju så i alla yrken att det är den som är närmast kunden som får skiten. Så är det även i mitt yrke som yrkesförare. Det är inte jag som bestämmer vilka körningar jag ska ha eller lägger in dem i mitt schema och det är ofta jag kommer för sent. Det är inte mitt fel utan min arbetsgivare som gjort den planeringen men vem är det som får ta utskällningar från missnöjda kunden när man kommer för sent? Jo det är givetvis jag och sådant får man tyvärr ta hur orättvist man än tycker det är.
Men det som retar mig mest med telefonförsäljare är att de tror att det bara är dom som arbetar medans alla ni ringer till ligger hemma på sofflocket och bara väntar på att en försäljare ska ringa. De flesta ni ringer till har också arbete och de flesta har verken tid eller får prata i telefon när de arbetar. Jag som yrkesförare kör resenärer och är sällan själv i fordonet. Och när man säger att man inte kan prata säger ni, "ja men det tar bara ett par minuter". Men Hallå! Jag har ju inte tid, ska det vara så svårt att förstå och då bara be om ursäkt och lägga på luren? Måste ni fortsätta tjata om att ni försöker senare, när passa det bra att ni ringer mm? Det gör att man säger, ja ring senare, bara för att få samtalet avslutet för att man är jäktad. Och sen ringer ni som bara den och fast man lagt in er i telefonlistan med namn "svara ej". så fortsätter ni ringa i flera månader fast ni aldrig får svar. Svarar man inte efter antal påringningar så är det väl helt klart att man inte är intresserad?
Du kanske inte arbetar andra tider än vad du säger men alla verkar ju inte vara som du för jag har fått påringningar på kvällar runt 22.00 både vardagar och helger men då svarar jag inte. Har man nästan ingen tid över att sitta och prata med sina vänner i telefonen varför ska man då ha tid att prata med försäljare. Vill jag ha något söker jag upp de företag som har den varan eller tjänsten jag vill ha och ringer själv upp och tar reda på om jag kan få något bra erbjudande på det jag är intresserad av.
Så här fungerar det för oss flesta så jag hoppas att ni försäljare eller era arbetsgivare förstår vår situation också och kan börja ha lite mer förståelse för oss också. Vill vi inte svara på era undersökningar och frågor så radera våra nummer och lämna oss ifred bara så slipper ni hatiska människor i fortsättningen.
I övrigt av det jag kunde få ut av det du skrev så tror jag inte att någon klandrar verken försäljare eller andra som gör vad de kan för att försörja sig själva men tyvärr är det ju så i alla yrken att det är den som är närmast kunden som får skiten. Så är det även i mitt yrke som yrkesförare. Det är inte jag som bestämmer vilka körningar jag ska ha eller lägger in dem i mitt schema och det är ofta jag kommer för sent. Det är inte mitt fel utan min arbetsgivare som gjort den planeringen men vem är det som får ta utskällningar från missnöjda kunden när man kommer för sent? Jo det är givetvis jag och sådant får man tyvärr ta hur orättvist man än tycker det är.
Men det som retar mig mest med telefonförsäljare är att de tror att det bara är dom som arbetar medans alla ni ringer till ligger hemma på sofflocket och bara väntar på att en försäljare ska ringa. De flesta ni ringer till har också arbete och de flesta har verken tid eller får prata i telefon när de arbetar. Jag som yrkesförare kör resenärer och är sällan själv i fordonet. Och när man säger att man inte kan prata säger ni, "ja men det tar bara ett par minuter". Men Hallå! Jag har ju inte tid, ska det vara så svårt att förstå och då bara be om ursäkt och lägga på luren? Måste ni fortsätta tjata om att ni försöker senare, när passa det bra att ni ringer mm? Det gör att man säger, ja ring senare, bara för att få samtalet avslutet för att man är jäktad. Och sen ringer ni som bara den och fast man lagt in er i telefonlistan med namn "svara ej". så fortsätter ni ringa i flera månader fast ni aldrig får svar. Svarar man inte efter antal påringningar så är det väl helt klart att man inte är intresserad?
Du kanske inte arbetar andra tider än vad du säger men alla verkar ju inte vara som du för jag har fått påringningar på kvällar runt 22.00 både vardagar och helger men då svarar jag inte. Har man nästan ingen tid över att sitta och prata med sina vänner i telefonen varför ska man då ha tid att prata med försäljare. Vill jag ha något söker jag upp de företag som har den varan eller tjänsten jag vill ha och ringer själv upp och tar reda på om jag kan få något bra erbjudande på det jag är intresserad av.
Så här fungerar det för oss flesta så jag hoppas att ni försäljare eller era arbetsgivare förstår vår situation också och kan börja ha lite mer förståelse för oss också. Vill vi inte svara på era undersökningar och frågor så radera våra nummer och lämna oss ifred bara så slipper ni hatiska människor i fortsättningen.
hej vem är du
Ja vill bara tillägga till en säljare som gjorde en kommentar tidigare,här inne,men detta som nu också har ringt mig,,kan mer än en gång säga,att fått samtal,precis 21,35 enl,min tid på telefon,så förklara isf detta om ni då bara jobbar kl,den tid som ni säger,,O även fått samtal,kl,07.00 också för den delen(lördag)..
Hej på dig som är säljare..
dem småbarnsfamiljer som försöker lägga sina barn mellan 18-20 vad säger du till dem då(det är bara att svara på ngr frågor medans du lägger erat barn)...
Om nu vi skall tänka på er stackars säljare som i alla fall har fått ett jobb (det är bra)
så tycker jag att även ni tänker till lite kanske....
dem småbarnsfamiljer som försöker lägga sina barn mellan 18-20 vad säger du till dem då(det är bara att svara på ngr frågor medans du lägger erat barn)...
Om nu vi skall tänka på er stackars säljare som i alla fall har fått ett jobb (det är bra)
så tycker jag att även ni tänker till lite kanske....
Tyvärr så förstör allt för många "Fulsälgare" för dom ärliga säljarna så andra regler behövs säkert för framtiden
Hej alla förståerlgt kanske sura människor i sverige som tycker det är förbannat jobbigt med telefonförsäljare. Jag är själv säljare och ska förklara lite för er hur det fungerar. För er första, alla telefonförsäljningsbolag har arbetstid mellan 9-21, måndag till fredag,via bolag jobbar även söndagar ( söndagar är FAKTISKT de dagar vi säger mest...) så bli som säger att det ringer EFTER klockan nio har i så fall fått något om bakfoten. Tror Inte en enda säljare vill jobba övertid faktiskt.... får dessutom inte det heller.
För er som hävdar att vi eller nix kunder, har ni också den. Vi ringer inte det, ibland kan det felaktigt slinka in ett nummer som egentligen inte en vara med och det är i så fall enligt för oss. Men ofta beror det på att vi ringer er som hävdar att ni har ni men det kanske gått ut, man måste förnya detta varje 2- 3 år ungefär. Är inte det orsaken kan det bero på att ni nyligen har skaffat det- det är ca 2 månader för nix att registreras i våra system.
Och det ni säger om att det är tyst i luren när nu svarar beror på följande: vi ringer er hjälp av en så kallad dialer. Denna dialer ringer hela tiden upp folk automatiskt från våra telefonlistor. När ni sedan svarar delar dialern ut samtalet till en ledig säljare. Finns det inga lediga säljare för tillfället, blir det då ett så kallat tyst samtal, eftersom dialern då automatiskt lägger på luren vilken resulterar i att ni har upprörda för att ingen svarar, men detta är ingenting som vi säljare kan påverka över huvud taget. Däremot får vi efter mycket att det det. Ni verkar inte förstå på något vid att vi är människor. Vi är dessutom ofta unga människor som HAR JOBB(!!!) Är det då inte bättre att vi jag och tjänar pengar istället för att på ungdomsarbetslösheten? Eller betalar ni hellre skatt så att vi ska behöva gå på bidrag och inte läsa och någonting om arbetslivet? Tänk gärna till på det en gång.
Slutligen, det är inte farligt att svara på undersökningen vi är, vi skickar ABSOLUT ingenting om du själv inte både bekräftat medlemskapet OCH att adressen hem är rätt. Så det enklaste för er som lider över detta, svara på undersökningen och tacka sedan ja/nej på erbjudandet och då tar vi bort datt nummer och ni slipper att vi ringer er igen, däremot om ni inte bättre eller låter exempelvis telefonsvararen ta det, så sätter systemet det automatiskt på återuppringning tills någon faktiskt svarar i men, ännu en sak som vi säljare inte kan påverka. Och du, när vi säger är det tar 1-2 minuter så gör det oftast det från säljarens ska i alla fall. Ibland har ju kunden en tendens att bli ganska långvariga i telefonen. Men då är det ni som i så fall drar ut på tiden, inte vi.
Nu tror jag att var sagt, lär er nu något av detta. Tror inte att era första jobb var de bästa ni någonsin haft heller Så försöka det ni inte för på genom att bli att på påför någonting vi faktiskt inte kan påverka. Tack för mig, jag hoppas ni får en fortsatt trevlig fredag!
Ps det finns otroligt många nöjda kunder som köpt via telefon också så ge samtalet en chans, ni kanske ändrar uppfattning!
För er som hävdar att vi eller nix kunder, har ni också den. Vi ringer inte det, ibland kan det felaktigt slinka in ett nummer som egentligen inte en vara med och det är i så fall enligt för oss. Men ofta beror det på att vi ringer er som hävdar att ni har ni men det kanske gått ut, man måste förnya detta varje 2- 3 år ungefär. Är inte det orsaken kan det bero på att ni nyligen har skaffat det- det är ca 2 månader för nix att registreras i våra system.
Och det ni säger om att det är tyst i luren när nu svarar beror på följande: vi ringer er hjälp av en så kallad dialer. Denna dialer ringer hela tiden upp folk automatiskt från våra telefonlistor. När ni sedan svarar delar dialern ut samtalet till en ledig säljare. Finns det inga lediga säljare för tillfället, blir det då ett så kallat tyst samtal, eftersom dialern då automatiskt lägger på luren vilken resulterar i att ni har upprörda för att ingen svarar, men detta är ingenting som vi säljare kan påverka över huvud taget. Däremot får vi efter mycket att det det. Ni verkar inte förstå på något vid att vi är människor. Vi är dessutom ofta unga människor som HAR JOBB(!!!) Är det då inte bättre att vi jag och tjänar pengar istället för att på ungdomsarbetslösheten? Eller betalar ni hellre skatt så att vi ska behöva gå på bidrag och inte läsa och någonting om arbetslivet? Tänk gärna till på det en gång.
Slutligen, det är inte farligt att svara på undersökningen vi är, vi skickar ABSOLUT ingenting om du själv inte både bekräftat medlemskapet OCH att adressen hem är rätt. Så det enklaste för er som lider över detta, svara på undersökningen och tacka sedan ja/nej på erbjudandet och då tar vi bort datt nummer och ni slipper att vi ringer er igen, däremot om ni inte bättre eller låter exempelvis telefonsvararen ta det, så sätter systemet det automatiskt på återuppringning tills någon faktiskt svarar i men, ännu en sak som vi säljare inte kan påverka. Och du, när vi säger är det tar 1-2 minuter så gör det oftast det från säljarens ska i alla fall. Ibland har ju kunden en tendens att bli ganska långvariga i telefonen. Men då är det ni som i så fall drar ut på tiden, inte vi.
Nu tror jag att var sagt, lär er nu något av detta. Tror inte att era första jobb var de bästa ni någonsin haft heller Så försöka det ni inte för på genom att bli att på påför någonting vi faktiskt inte kan påverka. Tack för mig, jag hoppas ni får en fortsatt trevlig fredag!
Ps det finns otroligt många nöjda kunder som köpt via telefon också så ge samtalet en chans, ni kanske ändrar uppfattning!
Fick samtal från detta nummer idag , när jag svarade la det på . Får inga uppgifter vem som står för detta nummer .
svararinte på såna konstiga nummer när jag är hemma har nummerpresentation
Svarat 3ggr av de 20 de ringt under 2dar o sagt åt dem att SLUTA ringa mitt telnr "hallå, hallå" svarar de sedan lägger de på
Funderar också på att polisanmäla för trakasseri...
Funderar också på att polisanmäla för trakasseri...
Åt he med alla TMare som inte kan NIX
polisanmälladettanummer
Tyst i luren.
De ringer hela tiden och det är tråkig
har ringt ett 30 tal gånger på 2 dagar.
Ringer flera gånger om dagen .
4 gånger idag jag blir så jävla trött på dom
Hade 9 missade samtal när jag kom hem från jobbet.
Detta nummer har ringt nästan varje dag på mobilen! Blir tokig är ej intresserad!!!!!
Har ringt ett antal gånger, ingen svarar. Vill att de slutar med detta!
Idag har de ringt 10 gånger.. Men jag svarar inte...
Ringt 18 ggr sen jag råkade lyfta luren och be dem dra